HolikaHolikan kuorintasukat

Siis, mun on pitäny julkaista tämä jo aikapäiviä sitten, mutta on ihan jäänyt unholaan.

Monesta blogista lueskelin noista ihme Holikaholikan kuorinta sukista ja siitä mitä ne saivat aikaan. Olin myyty! Mä halusin kanssa pehmeät jalat taas. 
Eli olihan minunkin nämä saatava, joten tilasin itselleni ja äipällä ebaysta nämä kuorintasukat.


Sukkien paketti on aikas suloinen ja hellyyttävin jotenkin. Tämä lupaa vauvan ihon jalkoihin.

  Ja nyt varoitus: Jos et halua nähdä varpaita ja jalkapohjia ja olet muuten herkkä, osa kuvista saattaa olla hieman ilkeän näköisiä, niin älä lue enempää, koska kuvia on tulossa tässä postauksessa. 

Paketti pitää sisällään sukat ja nestepussit.























Nämä ovat todella helppokäyttöiset. Eli sukat
 jalkaan, nesteet pussiin, sukat solmitaan kiinni ja odotettaan puolitoista tuntia. Sitten jalat huudellaan ja jäädään odottamaan ihmettä.





Lähtötilanne oli tämä ja juu ei mikään kaunis näky :D





Aluksi se neste tuntui todella kylmältä ja hieman jänskältä kävellessä kun se neste lillui varpaitten välissä. Itse laitoin villasukat vielä kuorintasukkien päälle.



Huuhtelun jälkeen mitään näkyvää muutosta ei ollut. Siihen meni muutama päivä ja sitten kyllä ei voinut olla näkemäti.
Mietein, että ihmettä olin ajatellut, kun tämän tein keskellä hellettä ja nyt jouduin kulkemaan ihmisten ilmoilla jalat paljaana  nahkaretut lepattean :D



Otatin kuvan heti pesun jälkeen, jotta näkyy kunnolla tuo irtoaminen. Hieman sormet syhy kun teki mieli repiä noita.

Minun oli kuitenkin pakka pitää aina sisällä ohkasia sukkia koska muuten kaikki paikat olisivat olleet täynnä niitä rettuja.

Tässä näkyy hyvin tuo uusi ihanan pehmeä iho mikä kuoriutuu näkyviin

Meen äitillä taas kesti melkein viikon ennenkuin alkoi näkymään mitään muutosta jalkapohjissa.

N. kaksi viikkoa kesti nahkan lähtö jaloista ja lopputulos oli hyvä.
Kaikkia kovettumia tämä kuorinta ei poistanut, suurimman osan kuitenkin. Itse olin tyytyväinen lopputulokseen.



Meinaan kyllä uusia tämän kuorinnan tässä talven aikana uudelleen,  koska nyt taas on päässyt tuo jalkojen hoitaminen vähän retuperälle. Toista kertaa en enää keskellä kesää tätä tee :)
Ehkä saatan laittaa muutaman joulupakettiinkin :)

Edit. Itse tilasin omani ebayn ihmeellisestä maailmasta, mutta nyt näitä saa tilattua myös esim. MiNails:n verkkokaupasta hintaan 13,90 €

Onko nämä taikka vastaavanlaiset kuorinnat tuttuja?


14 kommenttia :

  1. Mun on kyllä pakko tilata näitä testii. Mä tykkään kuolleista ihoriekaleista ja repiä niitä irti. :D unelma sukat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilaa vaan, kannattaa! Mutta tässä niitä riekaleita ei saa repiä vaikka kuinka tekis mieli :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Noi isot kovettumat ei lähteny kokonaan, mutta pienenty kyllä. Ihosta tuli kyllä ihan eri tuntuinen :)

      Poista
  3. Kyllä näköjään tepsii! Mä oon himoinnu noita iät ja ajat, en muista milloin ekan postauksen näistä näin.. Pakko kyllä jossain vaiheessa hankkia, varsinkin mun mies tarttis noita erittäin kipeästi :P Itellekki ois tarpeen, mut vähän mietityttää mitä kaikkea myrkkyä noissa on, joten pelaan varman päälle ja muhittelen koipiani noissa vasta kun oon imetyksen lopettanu.. Tuolle isännälle toki vois hankkia jo aiemmin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää kyllä toimii :) eli ei kannata tehä samaa virhettä kun minä ja kuoria keskellä kesää :D
      Löysin muuten tuon laatikon niin lisään illalla ton inc listan tohon postaukseen niin näät mitä pitää sisällään.

      Poista
  4. Apua on se hurjan näköistä! :D Pakko varmaan silti itsekin uskaltaa joskus. :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää näyttää paljon pahemmalta kun mitä se on :D Kannattaa kyllä tehdä tää

      Poista
  5. Muistinki just että mulla on kaapissa joku vastaava tuote.Täytyy yrittää muistata testailla

    VastaaPoista
  6. Ihan huippu tuote...pitää ostaa isännälle ,kun sillä on ihan hirveet kovettumat. Kiitos vinkistä =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on aivan loistava! Kaikkia kovettumia tämähän ei poista mutt asuuren osan kyllä. Ole hyvä vaan ja kiva kun pystyin olemaan avuksi :)

      Poista
  7. Vau! Ihan mieletön tuote! Pitää kyllä tilata testiin tässä ennen kesää, kun itsellä kanssa kantapäät ja isovarpaiden kyljet kovettuvat herkästi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on kyllä erittäin toimiva, suosittelen!

      Miten tää sun kommentti on menny ihan ohi :o

      Poista

Kiitos paljon kommentistasi. Se on minulle tärkeä.